Az általános iskolás korosztály
szellemi doppingolásához:
„Instant és Produktív Motiváció” Csomagok

Ismerje meg és alkalmazza, hogy a tanulók szívesebben elvégezzék, amit kell, és így jobb eredményt érjen el!

Az „Instant Motiváció” Csomagot matematika, logika, táblajátékos és fejlesztő foglalkozásokon (szakkör, tanóra), alsóban, felsőben, de akár középiskolában is sikerrel használhatja, képességektől függetlenül.

A „Produktív Motiváció” Csomagot bármilyen tanórán, táblajátékos és fejlesztő foglalkozáson, szakkörön, alsóban, felsőben, de akár középiskolában is sikerrel használhatja, képességektől függetlenül.

„2014 őszétől fejlesztőpedagógusként kezdtem el foglalkozni tudatosan a táblajátékokkal. azt hiszem, hogy ekkor találtam Rád, a kitartó és elhivatott munkásságodra. Rengeteget tanultam Tőled, eleinte a szabályok megismerésében, majd a matematika “tanításában” Azóta a táblajátékok a mindennapjaim részévé váltak a nevelési folyamatban.”

A célravezető oktatás legfontosabb összetevőire tehet szert, mint az érthetőség, egyénre szabhatóság, figyelemfelkeltés és nagyobb teljesítményre sarkallás!

A mai gyerekekkel nem könnyű. Ennek számtalan oka lehet, és számos formában nyilvánul is meg… És ezután sem lesz jobb a helyzet.

De mindegy, milyen nehéz idők járnak most, vagy milyen nehéz idők várhatók. A csomag birtokában mindig tud új dologgal előállni… A hozzáállásukat megváltoztatni… Ha sorra veszi a csomagban lévőket, akkor kevesebb stressz fogja érni. Érdekesebb, sikeresebb lesz a munkája, így nyugodtabb, derűsebb az élete.

Most eljött az ideje, hogy összerakjam egy-egy csomagba azokat az egyszerű, azonnal bevethető módszereket, eszközöket, játékokat és fejtörőket, amelyek Önnek is sokat segíthetnek a gyerekek érdeklődésének a felkeltésében, a figyelmük lebilincselésében.

Melyik igaz Önre az alábbiak közül?

  • Szeretné végre valóban beizzítani a matekórákat, vagy bármilyen más tanórát, foglalkozást. Már az elején.
  • Jó lenne elérni akár még azt is, hogy a gyerekeket figyelmeztetni kellene az óra végét jelző csengőre, mert nem foglalkoznak vele.
  • Szeretne egy olyan tudásbázist, amire bármikor támaszkodhat.
  • Szeretné a munkáját lelkiismeretesen elvégezni, de minduntalan ellenállásba ütközik a gyerekek részéről.
  • Tele van tettvággyal, és nem akar több flegma arcot látni.
  • Jó lenne végre valóban felturbózni a foglalkozásokat és eredményeket elérni.
  • Szeretne könnyen követhető, érdekes feladatokkal, módszerekkel, kellékekkel, fogásokkal, rejtvényekkel, fejtörőkkel és játékokkal megismerkedni, ami rabul ejti a diákokat, és bármilyen csoportos, vagy egyéni fejlesztő foglalkozásokon bevethet.
  • Könnyen és azonnal alkalmazható fogásokat akar, ami magával ragadja a gyerekeket.
  • Online oktatásban is gyümölcsöző tananyaghoz szeretne hozzájutni, a feladatokat megoszthatja például képként, vagy Google Drive-on.

Ha talált egyet is közülük, akkor jó helyen jár, az „Instant Motiváció” és a „Produktív Motiváció” Csomag telitalálat lesz!

Így segítek Önnek

A csomagok használatával sikeresen tudja motiválni a tanulóit!

Változatos, gyors lefolyású játékok, tréfás feladatok, a legkapósabb logikai fejtörők, játékos logikafejlesztés lépésenként (Instant Csomag), inspiráló, gondolkodást, kreativitást fejlesztő kérdések, jobb teljesítményre ösztönző fogások, tartozékok, tanórákon bevethető tartalmak (Produktív Csomag).

Konkrét gyakorlati tippek és lépések, amiket Ön is azonnal tud alkalmazni!

Pontos leírást kap arról, hogy mit, miért, hogyan csináljon.

Mindezt könnyen olvasható, PDF formában kapja meg!

Megragadom a lehetőséget!

Mit fog találni az „Instant Motiváció” és a „Produktív Motiváció” csomagban?

A célom az, hogy az általam ismert legjobb motivációs fogásokat mutassam be. Hogy az olvasás után, sőt, azzal egyidőben már ki tudja próbálni a gyakorlatban ezeket.

Elsősorban matematika órákra és gondolkodásfejlesztő foglalkozásokra terveztem az „Instant” Csomagot. Így például BTMN gyerekek fejlesztésére, táblajátékos szakkörre, logikai foglalkozásra (Komplex Alapprogram) vagy matekszakkörre is.

Bármilyen tanórára alkalmazhatónak terveztem a „Produktív” Csomagot. Beleértve az osztályfőnöki órát és bármilyen délutáni fejlesztő órákat, szakköröket is.

A sikerhez azonban Önre is szükség van. Csak akkor vágjon bele, ha kész arra, hogy a gyakorlatba is átülteti az áttanulmányozott anyagot. Folyamatosan, nem hébe-hóba. Ebben az esetben megígérem, hogy nem fog elmaradni a változás, a kívánt előrelépés.

Azt nem ígérem, hogy minden nevelési problémája meg fog oldódni. Az jóval túlmutat az én lehetőségeimen. De lesz eszköz a kezében, amivel bármikor pozitív irányba állíthatja a folyamatot.

A motiváció, a hozzáállás terén sem biztos, hogy rögtön jelentkezik mindenkinél a változás. De a bevetett eszközök, módszerek használatának ideje alatt biztos, hogy jelentős előrelépést fog tapasztalni. Csak időt kell szánni rá. 70-80 % eleinte megfelelő lenne? Nekem kb. ez a legrosszabb arányom. Azaz 25 főnél maximum 5 fő szorul biztatásra… De rendszerint ez csak 0, 1, vagy 2 ember.

Az igazi kihívás ezeket a tanulókat munkára bírni. Ez idő és türelem kérdése is, de egy jól kiválasztott dologgal, és némi lelkesítő attitűddel kisebbfajta csodát is elérhet. Tényleg, nem viccelek. És ha valami nem működik, cserélni kell.

Az „Instant” Csomaggal legfőképpen a következő néhány módon fogja tudni a megszerzett tudását kamatoztatni:

  • Matematika óráit színesítheti, kedveltetheti meg velük, például az elején vagy a végén… Sőt, alsóban egész órákat szentelhet rájuk a számolás és a gondolkodás fejlesztésére, és ezt ráadásul rendkívül szórakoztató módon teheti meg. Garantáltan nem fogják könnyen megunni, de amúgy is, mire a végére ér, addigra kezdheti újból, mert jó kis idő el fog addig telni.
  • Kiscsoportos, vagy egyéni fejlesztő foglalkozásain biztosan felvillanyozza majd az ADHD, SNI, vagy BTMN tanítványait. Ezen a téren jó pár sikerélményben volt részem az elmúlt években, amit az észjátékok, a fejtörők és a módszerek produkáltak.
  • Táblajátékos és logikai foglalkozásokba is kiválóan beillesztheti az anyagokat.
  • A villámjátékokkal ugyan a matematika órákat céloztam meg, de más órán, foglalkozáson is hasznosak lehetnek ráhangoló, vagy levezető jelleggel. Minden szinten játszhatók. Egy részük „nyerőstratégiás”, így a tehetséges diákok számára (pl. matek szakkörön) igazi kihívást jelenthet ezek megtalálása.

A „Produktív” Csomaggal legfőképpen a következő néhány módon fogja tudni a megszerzett tudását kamatoztatni:

  • Szinte bármilyen tanórán, foglalkozáson a magasabb szintű, problémamegoldó gondolkodás fejlesztésére alkalmas kérdésgyűjteménnyel, különösen tehetséggondozásra. De megtalálhatók benne a kritikai gondolkodásra késztetés, a kapcsolatok a különböző műveltségi területekkel is.
  • Útmutatók azokhoz a fogásokhoz és rekvizitumokhoz, amelyek garantáltan fel fogják lendíteni a foglalkozásait, bármelyikről is legyen szó.
  • Konkrét gyakorlati játékos felhasználhatósági listát, javaslatot az egyes tantárgyakhoz.

Fontos megjegyeznem, hogy én is használom ezeket az összeállított és összegyűjtött anyagokat, mivel én is gyakorló pedagógus vagyok éppen úgy, mint Ön. Csak azokból válogattam, amelyek nekem beváltak, vagy sokat ígérőek, és közel állnak hozzám. Saját magam számára is emlékeztető…

Megszerzem!

Az „Instant Motiváció” csomag összetétele

50 + villámjáték (nemcsak) matekórák elejére, vagy végére

100 + tréfás (és nagy kedvenc) villámfejtörő

A 12 legkapósabb logikai fejtörő típus

A gondolkodás fejlesztése 10 észjátékkal – lépésekre, kérdésekre bontva

A „Produktív Motiváció” csomag összetétele

300 + gondolkodásfejlesztő kérdés (és feladat)

Mivel és hogyan ösztönözze tanulóit bármilyen tanórán? Útmutató, lista

Táblás játékok tanórai alkalmazása

Ráadásként két bónusz is jár a csomagok mellé:

A 10 + legjobb, matematikai képességeket fejlesztő táblás játék

A 10 + legjobb, számolási készséget fejlesztő táblás játék

„Instant Motiváció” csomag: mit fog megismerni belőle?

50 + villámjáték (nemcsak) matekórák elejére, vagy végére

Megismerkedhet sakktáblán, vagy gyorsan megrajzolható táblán játszhatókat, de olyanokat is, amelyekhez nem kell játéktábla. És például az alábbi kérdésekre is választ kap…

Melyek azok a legizgalmasabb játékcsaládok, amelyek egyszerűségük és rövid lefolyásuk miatt különösen alkalmasak a gyerekek felvillanyozására? (Hogy még a szünetben is ezzel akarnak majd néhányan foglalkozni. És mindez BTMN diákkal is megtörténhet.)

Melyek a „jó villámjáték” legfontosabb összetevői?

Milyen egyszerű lépésekkel növelheti a villámjátékok számát?

Egyetlen probléma lehet ezekkel a játékokkal, ha óra elején indítja hangolási, „agykerék olajozási” céllal, akkor…könnyen előfordulhat, hogy nem akarnak majd témát váltani.

100 + tréfás (és nagy kedvenc) villámfejtörő

Sztorizósak, meghökkentőek, furfangosak…

A 12 legkapósabb logikai fejtörő típus

Klasszikusok és kevésbé klasszikusok, egy közös bennük: „mágikus vonzóerőt” gyakorolnak még a…finoman fogalmazzak…matektól kissé eltávolodott tanulókra is, mint szülinapi partin Pistikére a csokitorta.

Melyek azok a rejtvény típusok, amelyekkel még a számtani műveletek gyakorlása is élvezetesebb?

Melyek azok a feladványok, amelyeket fejthetnek kövekkel, korongokkal, de különböző jelekkel, színekkel is?

Mindegyikre mintát is mutatok, és arra is kitérek, hogyan tud a leggyorsabban ilyet összerakni, mivel tudom, nem időmilliomos! Én sem vagyok az. Ráadásul úgy, hogy a gyengébb tanulók is labdába rúghassanak!

Választ kap arra is, miképpen lehet egyes típusokat változatosabbá tenni!

A gondolkodás fejlesztése 10 észjátékkal – lépésekre, kérdésekre bontva

Hogyan lehet és érdemes lebontani a játékokat egyszerűbbé? Miért lehet erre szükség?

„Produktív Motiváció” csomag: mit fog megismerni belőle?

300 + gondolkodásfejlesztő kérdés (és feladat)

Melyek azok a gondolkodásfejlesztő kérdések, amelyek a játékok kapcsán feltehetők a gyerekeknek? 

Sokféle kérdéstípus fordul elő benne, amelyek megválaszolása legtöbbször kreativitást, véleményalkotást, lényegkiemelést és más, az oktatásban szokatlan megközelítést, választ igényel, amelyek egy része szorosan kötődik a játékokhoz, másik része pedig a hétköznapi élethez is.

Mivel és hogyan ösztönözze tanulóit bármilyen tanórán? Útmutató, lista

Megtudhatja belőle, mi az, ami képes bármely egymást követő tanórákon át lekötni a gyerekek figyelmét? (És ez nem digitális eredetű, bár rá is lehet vele erősíteni!) Javaslatot is kap mellé: én hogyan csinálom?

Mik azok a tanulásmódszertani fogások, amelyek nemcsak hasznosak, hanem szívesen is csinálják a tanulók, még a gyengébb képességűek is?

Milyen rejtvényekkel tudja felkelteni leginkább tanulóinak az érdeklődését? Ráadásul úgy, hogy nem Ön fog vele sokat dolgozni, hanem a tanulók, és ez az, ami igazán gyümölcsöző! 

Milyen eszközök, módszerek, feladattípusok biztosítanak abszolút sikert? Ehhez mintát is kap kézhez, amit át is alakíthat tetszésének megfelelően.  

Táblás játékok tanórai alkalmazása

Melyek azok a területek (tantárgyanként), ahol érdemes a táblajátékokat elővenni, és ezzel a motivációt elősegíteni, az érdeklődést felkelteni? Milyen konkrét kérdések tehetők fel, amelyek színesítik a tanórát?

Bebiztosítom magamnak a csomagot!

Mit mondanak mások az anyagaimról?

„Fejlesztőpedagógusként dolgozom egy általános iskolában és táblajáték szakkört is vezetek. Iskolánkban a gyerekek szeretik ezeket a játékokat, jól motiválhatók általuk. Észrevétlenül fejlődik sok-sok képességük, amelyek sikeresebbé teszik őket a tanulásban is.” (Nagy Lászlóné Herczeg Márta)

„Kezdeti bizonytalan lépéseim után, az egyértelmű, könnyen érthető útmutatásait követve, egyre magabiztosabb, határozottabb, bátrabb lettem. A foglalkozások változatosabbá, érdekesebbé váltak, a gyermekek érdeklődése még inkább megnyilvánult, fejlődésük látványossá vált.” (Tökölyi Erika)

„Örömmel tanulmányoztam minden eddig kapott írásodat, javaslatodat, hiszen egész pályám során az egyik legfontosabb kérdés volt számomra, hogyan lehet játékosan “tálalni” a matekot, kerestem a legjobban motiváló eszközöket, és biztosan állítom, hogy a játék a legfontosabb.” (Kovács Csongorné)

„A kézikönyv is nagy segítség számomra. Sok játékot vele tanultam meg és próbáltam ki a tanulókkal kis csoportban… Élvezték a gyerekek, mert nem a megszokott játékok voltak.” (Berta Mária)

„A táblajátékokat harmadikos gyerekekkel kezdtem el, a sakktáblán játszható játékok megtanulását. Matematika órán, az alap feladatok elvégzése után fogtak hozzá a gyerekek. Nagyon jók a tapasztalataim. Szívesen játszották a szünetekben is.” (Veszprémy Eszter)

„A könyvben foglaltak rövid időn belül megvalósítható módszertani segítséget nyújtottak számomra a táblajátékok megismeréséhez és gyakoroltatásához. Jó szívvel ajánlom minden olyan kollégának, aki számára fontos a gyerekek örömteli gondolkodásának a fejlesztése…
Egy-egy játék alkalmazását összekapcsolja az író tanórai ismeretek hasznosulásával, leginkább a matematikai ismeretek eredményesebb megértésével.” (Horváth Sándorné)

„Érthetően, részletesen, lépésről-lépésre írja le a játékok szabályát. Beépíthető matematika órára, szabadidős tevékenység hasznos eltöltésére napköziben, illetve táblajáték szakkörön elengedhetetlen a kiadvány használata. A szakkör négy éve működik iskolánkban, két csoportban, tagjai már bemutatót is tartottak a tanultakból, más iskolából, településről érkező tanulóknak, felnőtteknek, melyet örömmel és érdeklődve fogadtak a látogatók.
Rendkívül jó motiváció a gyerekeknek, fejleszti a társas kapcsolatokat, a közösséget, színesíti, gazdagítja iskolában eltöltött idejüket. Sikerélményhez juttatja a tanulókat. Elsőseim már reggel, tanítás előtt is szívesen játszanak.
Több éves tapasztalatom, hogy hazaviszik tudásukat és nagyon sok családban már szokássá vált a táblajátékokkal való együtt játszás. Tehát a családokra is pozitív hatással van a táblajáték.” (Görömbei Zoltánné)

„A kitűnően megszerkesztett írásból rengeteg praktikus tanácsot és ötletet kaptam, amit a mai napig használok. Mindenkinek bátran ajánlom, hogy a hozzá legközelebb álló játékkal kezdje a tanítást, és utána szabadon válogasson a tanítványainak szintjéhez mérten.
A megtartott játékfoglalkozásokról a gyerekektől én is csak pozitív visszajelzéseket kaptam.” (Jakab Ivett)

„Szinte minden tantárgyban ad olyan hasznos ötletet, amit fel tud használni egy gyakorló pedagógus. A didaktikai leírások az óra tervezésében segítenek, a játékjavaslatok pedig jó, pedagógiai beszélgetések, viták elindításában segítenek. Aki találkozik ezzel az írással, az nem marad érintetlen. Persze a praktikus része, a legnagyobb ajándék: mivel az ember semmit nem tud, nem tudja, miként működik kezdetben egy játékszakkör, az elindulásban segít. A tapasztalat megszerzése után pedig, mint tankönyv, tanmenet, iránymutató, adatbázis segíti a munkát. Én jó két éve találkoztam ezzel az írással, de van miért elővenni újra és újra.” (Szombauer István)

„Számomra rendkívüli az a tudás, melynek birtokosa vagy!
…, s nagyon hálás vagyok, hogy használhatom szellemi termékeidet…
Csak megerősíteni tudlak abban a meggyőződésedben, hogy csodaszerként működik a nevelőmunkámban és a kompetenciafejlesztésben!” (Molnárné Zsóka)

Pluszban még az alábbiakat is megkapja, következzenek a bónuszok

A 10 legjobb, matematikai képességeket fejlesztő játék

Egy listát kap kézhez, amely tartalmazza a játékok leírását, és a tőlem megszokott módon változatokat és tanítási javaslatokat is. Látni fogja, milyen módon használhatja a képességek fejlesztésére, milyen területekhez kapcsolhatók.

A 10 legjobb, számolási készséget fejlesztő játék

Szintén egy listát kap, amely tartalmazza a játékok leírását, és a tőlem megszokott módon változatokat és tanítási javaslatokat is. Látni fogja azt is, hogyan használhatja őket a számolási készségek fejlesztésére.

Mennyi időt vesz el az anyagok feldolgozása?

Az „Instant Csomag” valójában tényleg instant. Azért az, mert valahol felüti, és már alkalmazhatja is. A hatás nem marad el. Tehát nem sok időt, felkészülést igényel az Ön részéről. Természetesen ez nem jelenti azt, hogy nem helyes előre belenézni, megtervezni azt, hogy hová és hogyan illessze be.

A „Produktív Csomag” több előkészítést igényel, de az attól függ, mi a célja… A 300 gondolkodásfejlesztő kérdés és a Táblás játékok tanórai alkalmazása esetén hasznos előre megtervezni, hogy mit, hová tud beilleszteni, de innen fogva már nem lesz több dolga, mint a gyakorlatban elvégez(tet)ni azt, amit célul kitűzött.

A Mivel és hogyan ösztönözze tanulóit bármilyen tanórán? című útmutató a – szerintem – legértékesebb része e csomagnak.

Egyrészt, mert folyamatosan használható, a tanulói motivációt leginkább kiváltó módszereket és eszközöket mutat be részletesen, amelyek nekem már sokszor bizonyítottak.

Másrészt nem igényel sok felkészülést, mert ahogy korábban megjegyeztem, nem az volt a célom vele, hogy Ön (és saját magam is) agyondolgozza magát (gondolom, van így is éppen elég teendője), hanem az, hogy a gyerek dolgozzon úgy, hogy azt minél nagyobb örömmel végezze, ne érezze azt munkának, és így Ön minél elégedettebb legyen.

Így az anyag használatával semmi akadálya annak, hogy Önnek is ugyanolyan hasznot hajtson, mint nekem, és sorozatossá váljanak a problémamentes, derűs, olykor már-már idillinek mondható órák.

Mikor és hogyan jutok hozzá az anyagokhoz?

A megrendelés elindítása után kapni fog egy tájékoztató e-mailt a megrendeléséről, az utalási adatokkal. Utalása után 24 órán belül fog megérkezni az anyagok letöltési linkjeit tartalmazó levél.

Meglepem magam!

Mennyibe kerül?

Ezeket a csomagokat nem könnyű beárazni. Nem ismerek hasonlót, ami ennyire átfogó, mert többféle oldalról közelít a motivációhoz, de ugyanakkor speciális is, mert a minél egyszerűbb használhatóság, gyakorlatorientáltság vezérli az elkészülését. Mindez fölösleges rizsa, szócséplés nélkül.

Ráadásul ez nem egy tankönyvi anyag olyan oktatóktól, akik nem sok tapasztalatot szereztek valóságos iskolai környezetben. Ezekből a gyűjteményekből gyakorlatias, azonnal alkalmazható tudást szerezhet, amit egy olyan pedagógus közvetít, aki több mint 3 és fél évtizede van a pályán, és elég nagy rálátása van arra, hogy a gyerekeknél mi működik és mi nem.

Ezeket a csomagot árazhattam volna egyenként több tízezer forintra, mert bámulatos, hogy ebben az agyondigitalizált világban is mennyire beválnak ezek az összetevők!

De nem áraztam. Az árat úgy határoztam meg, hogy ne legyen nagy gond kifizetni.

Az „Instant Motiváció” csomag ára:
12 700 Ft helyett most csak 10 000 Ft!
Ráadásként MOST a két ajándék PDF is jár a csomag mellé!

A „Produktív Motiváció” csomag ára:
15 900 Ft helyett most csak 12 000 Ft!
Ráadásként MOST a két ajándék PDF is jár a csomag mellé!

De most figyeljen!!! Azt hiszem, ez tetszeni fog… Ha mindkét csomagot megrendeli, akkor a 28 600 Ft-os összértékű csomagért 22 000 Ft helyett MOST mindössze csak 16 000 Ft-ot kell fizetnie!

Lecsapok a csomagra!

Garancia?

Igen, most is adok rá. Ha ismeri a korábbi anyagaimat, akkor tudja, hogy csak olyat ajánlok, aminek nagy hasznát veszi. És ez a mostani még inkább ilyen, mert a praktikusság volt a legfőbb szempont. Ráadásul én is gyakorló pedagógus vagyok, és amiket másoknak javaslok, azokat használom is.

Biztosan tudom, hogy ez a csomag is hasznot fog hajtani Önnek, így 100%-os elégedettségi garanciát vállalok rá!

Ha nem tetszik, vagy ha nem válik be, akkor a megvételtől számított 1 éven belül küldjön egy e-mailt, és én kérdés nélkül visszautalom Önnek a pénzét! Nincs harag, és a tudást is megtarthatja.

Figyelem!

Még azt el szeretném mondani, hogy az Ön eredményei, sikerei csak saját magán múlnak. Semmilyen útmutató tananyag nem ér önmagában semmit, ha nem alkalmazza nap szinten. Írtam, „instant” az egyik csomag… Ez igaz, kapásból is alkalmazhatja. De minél több előkészítést végez és figyelve a csoportját, a látottakhoz igazítja a továbbiakat, annál jobb eredményekre számíthat. Azaz Önnek kell megtennie a szükséges lépéseket.

Tehát sikert nem tudok garantálni, csak azt, hogy olyan tudást adok át, ami megfelelő kezekben szellemi aranybányává válhat, ami bámulatos eredményeket produkálhat.

Elfogadom az ajánlatot!

Hogyan szerezheti meg?

  1. Töltse ki értelemszerűen a megrendelési űrlapot, majd ellenőrizze le a megadott adatokat!
  2. Olvassa el és pipálja ki, amit kell!
  3. Kattintson a „MEGRENDELEM” gombra!
  4. Ezután kapni fog egy e-mailt a rendeléséről, az utalási adatokról.
  5. Utalja át az összeget a megadott bankszámla számra!
  6. Miután megtörtént az utalás, egy visszaigazoló e-mailt és elektronikus számlát kap erről.

Van olyan kérdés, amire nem kapott választ?

Hívjon a +36 20 222 9813 számon, vagy írjon a fejlesztestablajatekkal[kukac]meszaros-mihaly[pont]hu címre.

Instant  és Produktív Motiváció Csomagok
kedvezményes megrendelése:

Adatait bizalmasan kezelem, harmadik félnek semmilyen körülmények között nem adom ki.

Ez a megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 5. és 6. §-ában foglaltak megfelelően irányadóak. A szerződés a távollevők között kötött szerződésekről szóló 1999. (II.5.) Kormányrendelet hatálya alá tartozik. Az űrlap beküldésével elismeri, hogy a meszaros-mihaly.hu Általános szerződési feltételeit megismerte, elfogadja és magára nézve kötelezőnek tekinti. Megrendelését 8 napon belül következmények nélkül visszamondhatja írásban, az info[@]meszaros-mihaly[.]hu címre küldött e-mailben. 

Név*:
E-mail cím*:
Számlázási név:*:
Számlázási cím:*:
Postázási név:*:
Postázási cím:*:
Telefonszám::
Üzenet::
Az adatkezelési szabályzatot ide kattintva tekintheti meg.