Ez a feladatlap szintén a hejőkeresztúri iskolában, úgy két évvel ezelőtt került terítékre, Elmetörő órán.
Hasonlít ugyan az előzőre, de itt egyéni feladatmegoldásról van szó, nem pedig együttműködésről.
A kérdésekből kiderül, hogy előzőleg (előző órán, vagy az óra megelőző, nagyobbik részében) új játékokat (is) tanultak a gyerekek. Erre vonatkoznak a feladatok.
Kisebb szerepe van a rendszerezésnek, de saját ötletre, véleményre is épít.
EGYÉNI FELADATOK
1. Számodra melyik játék volt a legnehezebb és melyik a legkönnyebb? (Ha elfelejtetted a nevét, akkor nyugodtan állj fel, és nézd meg!)
2. Melyik tetszett a legjobban? Adj neki találó magyar nevet!
3. Milyen játékcsaládokba sorolhatnánk be ezeket a játékokat?
4. Hány mezőből állnak a tábláik? Írj olyan feladatot, amelynek ennyi az eredménye!
5. Milyen játékokat tanultál ma?
6. Milyen játékot tanítottál?
7. Válassz ki egy játékot! Mi ennek a célja?
8. Értékeld a játékokat nehézségi fokozat szerint!
(5-nagyon nehéz, 4-nehéz, 3-átlagos, 2-könnyű, 1-nagyon könnyű)
9. Ha idáig jutottál, akkor most keress játszó partnert a hátralévő időre!
Tetszett a bejegyzés? Ha igen, oszd meg másokkal is!
Ezt az anyagot bárki felhasználhatja, terjesztheti – egy feltétellel: ha szerzőként feltünteti a nevemet! Mészáros Mihály
Nem írtam volna az (1)-hez, ha ezt nem látom.
Itt van ugye Nálad is tartalom, meg cél is…
Fél szavakból is értjük egymást!
🙂