Hogyan tegyük színesebbé és eredményesebbé táblajáték foglalkozásainkat? 2.

letöltés (1) Ez a feladatlap szintén a hejőkeresztúri iskolában, úgy két évvel ezelőtt került terítékre, Elmetörő órán.

Hasonlít ugyan az előzőre, de itt egyéni feladatmegoldásról van szó, nem pedig együttműködésről.

A kérdésekből kiderül, hogy előzőleg (előző órán, vagy az óra megelőző, nagyobbik részében) új játékokat (is) tanultak a gyerekek. Erre  vonatkoznak a feladatok.

Kisebb szerepe van a rendszerezésnek, de saját ötletre, véleményre is épít.

EGYÉNI FELADATOK

1. Számodra melyik játék volt a legnehezebb és melyik a legkönnyebb? (Ha elfelejtetted a nevét, akkor nyugodtan állj fel, és nézd meg!)

2. Melyik tetszett a legjobban? Adj neki találó magyar nevet!

3. Milyen játékcsaládokba sorolhatnánk be ezeket a játékokat?

4. Hány mezőből állnak a tábláik? Írj olyan feladatot, amelynek ennyi az eredménye!

5. Milyen játékokat tanultál ma?

6. Milyen játékot tanítottál?

7. Válassz ki egy játékot! Mi ennek a célja?

8. Értékeld a játékokat nehézségi fokozat szerint!

(5-nagyon nehéz, 4-nehéz, 3-átlagos, 2-könnyű, 1-nagyon könnyű)

9. Ha idáig jutottál, akkor most keress játszó partnert a hátralévő időre!

Tetszett a bejegyzés? Ha igen, oszd meg másokkal is!

Ezt az anyagot bárki felhasználhatja, terjesztheti – egy feltétellel: ha szerzőként feltünteti a nevemet! Mészáros Mihály

Egy hozzászólás a(z) “Hogyan tegyük színesebbé és eredményesebbé táblajáték foglalkozásainkat? 2.” bejegyzéshez

  1. Nem írtam volna az (1)-hez, ha ezt nem látom.
    Itt van ugye Nálad is tartalom, meg cél is…
    Fél szavakból is értjük egymást!
    🙂

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.